Levering algemeen
Bestellen en betalen
Als u bij Berba online bestelt, dan wordt uw bestelling altijd gratis verzonden boven een aankoopbedrag van €70,-. Hierbij zullen wij zo snel mogelijk uw pakket inpakken en opsturen. Wij werken met verschillende bezorgtermijnen:
- Voor verzendingen binnen Nederland streven wij ernaar om binnen 2 werkdagen te leveren na ontvangst van betaling.
- Voor verzendingen binnen Europa is de levertijd 2 tot werkdagen, afhankelijk van het land van bestemming.
Heeft u vragen over uw bestelling en/of status? Laat het ons weten!
Betaalmethoden
Bij Berba is het mogelijk om via de volgende betaalmethoden te betalen:
- IDEAL
- Klarna
- Bancontact/Mistercash
- Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.
Hoe werkt betalen met IDEAL?
IDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. U betaalt dan in uw eigen vertrouwde internetbankierenomgeving. U loopt hiermee dezelfde stappen als zoals u van uw internetbankieren gewend bent. De betaling zal makkelijk, maar volgens strenge beveiligingseisen van uw bank verlopen.
De banken waarmee u via IDEAL kunt betalen zijn ABN Amro, ASN bank, BUNQ, ING, knab, moneyou, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.
Hoe werkt betalen met Klarna?
Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen.
Hoe werkt betalen met Bancontact? (Voorheen Mistercash)
Dit is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Dit zijn Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA-bank, VDK Spaarbank en Record Bank. U kunt hiermee eenvoudig en veilig uw betaling voltooien.
Hoe werkt betalen met mijn creditcard?
U kunt bij Berba uw bestelling betalen met Visa, American Express en Mastercard. Om deze gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd via SSL-servers en zijn zo beveiligd tegen toegang van derden. Als u hiervoor kiest, kunt u uw creditcardnummer en vervaldatum invullen. Vervolgens kunt u de CVC/CVV code en de naam van de kaarthouder invullen. De CVC/CVV code vindt u op de achterkant van uw creditcard. Zodra u alle gegevens heeft ingevuld, zal de betaling geautoriseerd worden.
Hoe kan ik zien of mijn betaling is ontvangen?
Na uw betaling ontvangt u van ons een betalingsbewijs. Dit laat zien dat uw order juist bij ons is binnengekomen. Hierna gaan wij met uw bestelling aan de slag.
Hoelang duurt het voordat mijn betaling per bankoverschrijving is ontvangen?
Als u via IDEAL of Bancontact/Mistercash betaalt, is het gebruikelijk dat wij uw betaling direct ontvangen. Als u geen e-mail heeft ontvangen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@berba.nl of het nummer van onze klantenservice: 076-5323202.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen die in de webshop worden weergegeven zijn inclusief BTW.
Retourneren
Bij de aankoop van een Berba product heeft de klant de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Indien het product niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u het, product retour sturen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. De kosten voor retourneren zijn voor uw eigen kosten. Wij raden u aan om uw retourbewijs altijd goed te bewaren. Voor aanvullende informatie verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden.
Kan ik een artikel ruilen?
Ja, het is zeker mogelijk om een artikel om te ruilen voor een ander artikel. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@berba.nl en we zullen u zo snel mogelijk helpen.
Indien het product niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u het retour sturen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.n in originele staat retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het product.
Krijg ik mijn geld terug als ik wil retourneren?
Ja, u krijgt uw geld terug als u uw product wilt retourneren. Na ontvangen retournering wordt het geld terug gestort op uw rekening binnen 14 dagen.
Wat moet ik doen wanneer ik een foutief of beschadigd artikel heb ontvangen?
Als u een verkeerd of een beschadigd artikel heeft ontvangen of een klacht heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@berba.nl.
Wanneer ontvang ik mijn geld?
Dit verschilt per betaalmethode. Voor IDEAL zal dit ongeveer 2 dagen zijn, voor Creditcard 10-12 dagen en Bancontact 1-5 dagen. Natuurlijk kan dit altijd afwijken.